HTML

Valentino's

Nos, szeretnék elmesélni vicces történeteket(ugyanis mindig történig velem valami fasság),szeretnék majd kitérni pár fontos témára ami elég sok embert érint, s nem utolsó sorban szót ejteni emberekről akik emberileg megfelelnek egy féregnek... Elöljáróban ennyit.

Friss topikok

  • DonJak: Néha az akarat nagyobb úr,mint amit a test elbír! ;) Ha legközelebb ilyen lesz, próbáld ki a meleg... (2013.01.19. 19:57) Baleset
  • ValentiNo! (törölt): El kell hogy keserítselek. Mindegy hogy mennyire próbálsz okoskodni, hülye maradsz. Látom elemiben... (2008.04.11. 01:53) A lényeg tömören!
  • ValentiNo! (törölt): És ha az vagyok akkor mivan? A cigányok is rasszisták. Ugyanúgy utálnak minket, mint ahogy mi őket... (2008.03.16. 14:23) Cigánybűnözés
  • chaosg1rl (törölt): Bálint nem felejtettél el valamit? megbeszéltük!!! (2008.02.11. 11:24) A média

Linkblog

"Ember küzdj és bízva bízzál"

2008.04.11. 01:35 ValentiNo! (törölt)

Nemrég egy barátnőm szembesített egy üzleti lehetőséggel, ami eléggé igéretesnek tűnik. Elmondtam elég sok embernek a jó hírt, persze a nagyrésze egyből rávágta, hogy hülyeség, ne vágj bele, mert fölösleges pénzkidobás, agymosás az egész.

Ha valamit megtanultam az utóbbi évek során, az az, hogy ne hallgass mások negatív megjegyzéseire. Ha eltökélt vagy, s érzed hogy megtudsz csinálni valamit, akkor hajrá, vágj bele. Nincs ki megállítson. Ez eddig szinte kivétel nélkül mindig be is igazolódott. Eléggé ambíciózus emberke vagyok. Ha valamit a fejembe veszek, azt szeretem megvalósítani. Érzem, hogy most is így lesz. A negatív hangok ellenére.

Lehet hogy furcsán hangzik, de talán ennek (is) köszönhető az az óriási motiváltság, ami most engem jellemez. Be fogom bizonyítani azoknak az embereknek, akik nem hisznek bennem, hogy igenis képes vagyok megvalósítani a terveimet, s ezáltal egy lépéssel közelebb fogok kerülni az álmaimhoz. Legrosszabb esetben, ha nem sikerülne a dolog, akkor is tudom hogy bennem megvolt a bátorság, s mertem tenni valamit a vágyaimért...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valentinooo.blog.hu/api/trackback/id/tr63420690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása