HTML

Valentino's

Nos, szeretnék elmesélni vicces történeteket(ugyanis mindig történig velem valami fasság),szeretnék majd kitérni pár fontos témára ami elég sok embert érint, s nem utolsó sorban szót ejteni emberekről akik emberileg megfelelnek egy féregnek... Elöljáróban ennyit.

Friss topikok

  • DonJak: Néha az akarat nagyobb úr,mint amit a test elbír! ;) Ha legközelebb ilyen lesz, próbáld ki a meleg... (2013.01.19. 19:57) Baleset
  • ValentiNo! (törölt): El kell hogy keserítselek. Mindegy hogy mennyire próbálsz okoskodni, hülye maradsz. Látom elemiben... (2008.04.11. 01:53) A lényeg tömören!
  • ValentiNo! (törölt): És ha az vagyok akkor mivan? A cigányok is rasszisták. Ugyanúgy utálnak minket, mint ahogy mi őket... (2008.03.16. 14:23) Cigánybűnözés
  • chaosg1rl (törölt): Bálint nem felejtettél el valamit? megbeszéltük!!! (2008.02.11. 11:24) A média

Linkblog

A média

2007.12.12. 02:50 ValentiNo! (törölt)

Sikerült megint felkúrnom az agyam. Neten találtam rá egy régebbi Mokka adásra, amiben többek között szó volt a cigánybűnözésről. Behívták Vona Gábort, a Magyar Gárda egyik alapítóját. A Magyar Gárdának az az egyik célja, hogy a kisebbség által sűrűn lakott településekben járőr-csoportokat hoznak létre, hogy a közbiztonság kicsit jobb legyen. Ez a faszparaszt Jakupcsek pedig elkezdi fikázni, Mussolini-hez hasonlítja. Folyamatosan kritizálja, csak azt nem értem hogy miért.

Az ilyen cigányvédő mocsodékok jönnének el egyszer Borsodba pár napra, költöznének a cigánycsaládok szomszédságába, s garantálom, hogy pár nap múlva sírva futnának el. Kívánom az ilyeneknek hogy egyszer az ő gyerekét verjék agyon, vagy az ő feleségét erőszakolják meg, asszem másnap ő is "rasszista" lenne. Ez a baj ma Magyarországon, hogy az olyan kibaszott gyökerek döntenek ezekről a dolgokról, akik gyakorlatilag sohasem érintkeznek ezzel a réteggel. Én is kurva könnyen védeném ezeket a tetves selejteket, ha a sarki közértbe is az A8-as Audimmal mennék le, ja a kölyköm meg magániskolába járna. Így kibaszott nehéz, de az átlagmagyar ezt nem teheti meg.

Az ilyenek miatt nem nézek tv-t, mert csak felidegelem magam rajta. Nevetséges hogy egy olyan "fajt" próbálnak segíteni-támogatni akik gyakolatilag elzüllesztik ezt a csodálatos országot. Mocskosak, büdösek, ostobák, a társadalom legalja. Miért nem lehet összefogni és együttes erővel megállítani őket?! Az nem demokratikus, igen. Mégis ha megkérdeznek egy embert akinek már volt dolga cigányokkal akkor garantálom hogy hasonló lesz a véleménye...

Sajnos amíg a magyarok egymással sem békélnek meg,s nem fognak összeaddig itt nem lesz változás...

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valentinooo.blog.hu/api/trackback/id/tr29261081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Homér 2007.12.25. 19:56:37

Csodálkozom, hogy még nem akadt rád valami kedves roma gyerek és nem postolta tele ezt a bejegyzésed.

Mellesleg, ha már adsz egy címet, akkor nemhogy arról is írnál, mert minden bejegyzés elmegy másirányba.

Nem kell null hibával megírni egy blogot, ez nem elvárás egy ilyen műfajnál, de legalább a blogajánlót fogalmazd meg hibátlanul.

Egyébként pedig a cigány nem külön faj.

Csak pár észrevétel, további "sikeres" működést eme szellemi termékhez, remélem nem sértettelek vérig és kerülök fel a főoldalra egy válaszmonológgal társítva, ami fontos...

Üdv!

ValentiNo! (törölt) 2008.01.12. 19:27:22

Pityu drága!

Szerintem meg kurvára köze van a címnek annak amit leírtam. Lehet te becsukott szemmel jársz-kelsz a nagyvilágban, vagy éppen nem olvasol dolgokról, de tudod az a nagy kibaszott harci helyzet, hogy a magyar média előszeretettel karoja fel a kisebbségeket. Csak azt nem tudom miért. Szerinted az normális hogy ha bármilyen incidens történik aminek netán egy cigány,zsidó vagy esetleg néger volt az elkövetőja az nyomban eltusolódik?Olvass egy kicsi kuruc.info-t. Na mindegy. Köss nyugodtan belém, inkább átlátnád azt amiről szólna ez az egész. Na mindegy, csáó.

ValentiNo! (törölt) 2008.01.12. 19:28:28

*ahhoz - ezt elfelejtettem odaírni

Your Public Enemy 2008.01.26. 21:26:03

"Sajnos amíg a magyarok egymással sem békélnek meg,s nem fognak összeaddig itt nem lesz változás..."

Elvárod, hogy fogjunk össze, de ugyanakkor keresztbetszel egy olyan magyar embernek, akit nem is ismersz, és mondjuk tönkrevágod a párkapcsolatát azáltal, hogy belépsz harmadik személyként, összezavarod az illető barátnőjét, és a lehetetlenségig rontod ezzel a helyzetet.

Bort iszol, és vizet prédikálsz.

A médiával kapcsolatban pedig egyetértek.
"Elvonják a figyelmünket a fontos dolgokról, ostoba reklámok ezrei zúdulnak ránk egy kibaszott dobozból. Hatékony fegyver, népbutitás, és ez számunkra csak szórakozás, passzív gyilkolás."
by: Hatóságilag Tilos!!!

reach out and touch faith 2008.02.04. 22:59:17

kedves bálint olvasgattam az oldalkát picit erről is arról is annyit fűznék hozzá az egyéni stílusodhoz, h: -azt tapasztalom, h vallasz vmit, és minden máshogy gondolkodó emberkét hülyének titulálsz, és ez nem kifejezetten ehhez a bejegyzéshez szól, hanem úgy általában -nagyon sok dologban jó a meglátásod, viszont sztem kicsikét végletekben gondolkodsz -sajnos v szerencsére nem vunk egyformák, és nem mindenkinek ugyanaz a fontos - és itt főleg az ilyen edzési táplálkozási bulizási stb szokásokra gondolnék -nem vok sem fittness őrült, sem junk food-on élő egyénke, deh némely véleménykinyilvánításod erősen fikázza az egyensúlyban élni megpróbáló humánokat is -tapasztaltam ellentmondásokat is -azt a részt tartanám leginkább gonosznak, mikor éppen egyik lakótársadat fikázod, mégpedig én azt hinném, h azért akarsz és tudsz vele egy fedél alatt élni, mert kedveled vmilyen szinten nahát, így hirtelenjében ennyi, gondolom majd válasznak megkapom a köcsög geci ribanc mit szólsz bele mit tudsz te reagálást, deh azért nem ártana elgondolkodni, arcból visszavenni, kicsit felnőni az élethez sztem ha mindenkit hülyének nézel ill annak titulálsz, akkor egy idő után egyedül maradsz és aztán lehet gondolkodni, h vajon mindenki hülye és én vok csakn normális, avagy esetleg . . . további sok sikert a testépítéshez, és a sulihoz is! üdv

r o a t f 2008.02.04. 23:03:13

huhh, utóiratnak annyi, h nem direkt nem tördeltem a szöveget, csak így rakta be az oldal!! sorryka, remélem azér nem nézel nagyon analfabétának :D

ValentiNo 2008.02.05. 10:15:44

Balázska:D Annak mi köze van a magyarsághoz, hogy én összejöttem J-tal?:) Ezt ne keverjük már bele plz. Arról én nem tehetek, hogy az a kapcsolat(ha lehet annak nevezni)halott volt,és nem én, vagy te döntöttél, hanem J. Ő engem választott, ennyi. Hamarabb kellett volna gondolkodnod és cselekedned,és akkor talán nem süllyedt volna olyan szintre a kettőtök kapcsolata, s akkor nem történt volna meg mindez.

peace

ValentiNo! (törölt) 2008.02.05. 10:38:02

Hi Roatf.

Kösz hogy írtál. Nem, nem lesz fikázás. Lehet néhol kicsit túlzok, s ezt félreértetted. Szeretem a lakótársaimat, nagyon jól megvagyunk. Én pusztán jót akarásból mondtam az E-nek, hogy táplálkozzon már normálisabban. Akárhányszor ezt megemlítettem, fel volt háborodva és finoman elküldött melegebb éghajlatra. Ennyi.
Abban szintén igazad van, hogy lehet azokat is kritizálom ezzel az írással, akik megtalálták az arany középutat. Nyilván nem nekik szánom ezeket a sértegetéseket. Sőt, senkinek sem. Leírtam amit gondoltam, lehet szélsőséges, én ilyen vagyok, elegem van abból a világból ami körülvesz, ennyi. Ezt lehet szeretni, lehet nem, mindenki döntse el maga. Nem muszáj elolvasni. Visszatérve rád, szeretem az építő kritikát(pl a tied), viszont azokat utálom akik elkezdenek okoskodni.

na pápá

Boglárka 2008.02.05. 20:03:59

Ne haragudj, de szerintem a legtöbbször te okoskodsz. Én elhiszem, hogy sokszor az indulatok miatt vagy elfogult, de ahogy olvasgattam néha te is elég okoskodós vagy.
Ha megfogadsz egy tanácsot ne a zsíros kaják, és az egészségtelen dolgok ellen tüntess, hanem az egészség és a sport mellett állj ki. És ne szapuld a másikat aki nem úgy él mint ahogy te. Az az ő baja ha csendben példát mutatsz, és nem prédikálsz sokkal többen fel fognak rád nézni. Ez egy személyes tapasztalat.
Ja és abban nem értek egyet, hogy úgy bánjanak a cigányokkal, ahogy a nácik tették.
Ők is emberek, és minden ember egyenjogúnak születik. Tehát mivel a cigány ugyanúgy ember, ezért azt kéne elérni, hogy őket NE RÉSZESÍTSÉK pozitív diszkriminációban. (szoc juttatások azért mert cigányok.)

Hát ennyit szólnék hozzá. :)

doktor 2008.02.06. 21:05:03

1. VoNa Gábor, nem Voda, a Voda, az a fon.
2. Szégyellem, hogy ilyeneket, mint Te, felveszünk az egyetemünkre. Nyilván, amióta a pontokat nézzük, és nem az általános intellektuális rátermettséget.
3. Úgy szólj erre vissza valami tahóságot -kb. az egész blogod színvonalából ítélek- , hogy a tanszékvezetődnek is dobok egy linket ehhez a remek bloghoz. Ő se lesz büszke.
4. Nem vagy a világ legtökéletesebb embere. Távolról sem. Legelőször ettől az illúziótól szabadulj meg, egyébiránt valószínűleg csak egy újabb diplomás tahóval leszünk többen.

brXokjuuu 2008.02.07. 11:16:59

kurva geci anyad doktor enis egyetemista vok ne oszad mar az eszt tudjuk mi fojik itt. mire vered magad csira fogagyunk pocs cigany vagy "raszorultsagi alapon" phdzel ne keljen addigse dolgozni paraszt

doktor 2008.02.07. 11:39:11

Ezzel is csak magadat minősítetted...Az állami ösztöndíjakat pedig azok kapják, akik TUDNAK. A többieknek kifizeti apu. De hát az meg milyen gáz már. Kénytelen vagyok azt hinni, hogy magadra ismertél abból, amit írtam.
Folyik "ly", nem j.

doktor 2008.02.07. 11:57:35

Na, meg is van a Kordováner kolléga. Az iménti tahóval különösebben nem foglalkozva dobtam egy mailt az Angol-Amerikai Intézet vezetőjének, aki, ha nem tévedek, még mindig Szőnyi kolléga. Valahogy úgy érzem, nem kellene, hogy az intézetébe tartozó tanszék nevét efféle webszeméttel hozzák összefüggésbe, úgyhogy javasoltam neki, olvassa át és véleményezze :) Aztán le is hordhattok mindennek, szent meggyőződésem, hogy ilyen emberek nem valók egyetemre. Emelgessetek súlyokat, az való nektek.

fallenangel 2008.02.07. 14:08:17

doktor: you're a nasty little boy...

ValentiNo! (törölt) 2008.02.07. 14:40:49

Tudom hogy Vona Gábor, csak elírtam te seggfej, jaj, elnézést DOKTOR ÚR!Mellesleg ez egy blog, szerintem nem köveznek meg ha elírok pár dolgot. Asszem nem az MTA-nak írok beszámolókat.

Nem tudom ki vagy, de nem gondolod hogy fel kéne vállalnod a nevedet mielőtt ugatsz te butaállat?

Kit érdekel hogy mit írtál az egyetemenek?
Tudtommal szólásszabadság van,nemde? Asszem azt írhatok ide amit akarok. Nem írtam semmi olyat, ami halálos bűn lenne. Mellesleg látom milyen kurva nagy rálátásod van arra, ami megy az angol szakon.
Csak pár dolog:
-Nyelv szakokon van egy ún. alapvizsga első év végén. A németeseknél 120ból 90en mentek át.A szemeszter végén fel volt háborodva mindenki, hogy "csak" ennyinek sikerült. Nálunk ez 250ből 50. Elgondolkodtató.
-Csak nálunk van ilyen wish listes fasság.Rajtunk nevet a fél egyetem.
-Tanárnéni kijelenti órán hogy ő szarik az oktatásra, csak azért van itt hogy kutasson, ezt a diákok előtt...
Kb ennyit a csodálatos angol képzésről.

Mellesleg mr. kurvaokos, lehet hogy a súlyemelgetéshez nagyobb képzettség és tudás szükséges, mint egy kibaszott irodában való rohadáshoz. Gondolom ilyen szemüveges kis balfasz lehetsz, aki a monitor előtt ül,s most arra veri a farkát hogy beszólhatott. Büszke lehetsz magadra. Inkább menj ki a sötét szobádból és próbálj emberi módon élni, ahelyett hogy másokat baszogatsz.

doktor 2008.02.07. 16:40:02

Kordováner kolléga ott téved nagyon nagyot, hogy nem hiszi el, hogy egyetemi oktatóval beszél. Hamarosan ki fog derülni.
A látásommal pedig, örömmel mondom, minden rendben. És pont az ilyen alakokat szoktam buktatni. Talán éppen alapvizsgákon.

self-appointed jesus 2008.02.07. 23:07:25

még egy anglisztikás tahó... tudtam, hogy köcsögök járnak a szakra, de hogy ekkorák... gondolkozz el, mielőtt beszólsz egy olyan embernek, aki letett pár dolgot az asztalra, nem úgy, mint te, aki csak a súlyokat emelgeti, és vakít a külsejével... gyúrj inkább az eszedre, köcsögjancsi

brXokjuuu 2008.02.08. 10:21:41

kocsog luzerek vagytok balint elore gondolkozik a jovojen harcol erte ti meg veritek a nyalatokat egyetemi katedra mogul mi hogy tehetsegeseknek all a zaszlo faszt doktor te azer vagy phd mer a forgacs folberelt szarosfaszu spiclijenek.mit zaklatod az egyetemi polgarokat zsidok beepulnek mar mindenhova is

ValentiNo! (törölt) 2008.02.08. 10:47:18

Nyilván, és nem gondolod ha személyes okok miatt buktatsz az cseppet jogsértő? Míg az én írásaimban nem igazán tudsz találni kivetni valót(a stílus meg a forma most lényegtelen). Tudtommal senkit sem fikáztam név szerint, hanem általánosságban beszéltem dolgokról, ami nem tiltott,s nem jogsértő. Majd ha konkrétan fogok embereket fikázni, akár az egyetemről, akár máshonnan, na esetleg majd akkor fenyegetőzhetsz azzal hogy megbuktatsz embereket. Mellesleg te tartod magad nálam felsőbbrendünek? Azzal probalsz meg burkoltan fenyegetőzni, hogy megszivatsz az egyetemen, jog nélkül,s még te vagy a korrekt ember? Gondolkozzál már el...Még a nevedet sem mered felvállalni, ennyi vagy.

Azért mert a kis barátodnak "ártottam"(mindketten tudjuk mivel), azért meg nem engem kell elővenni és cseszegetni.


Részemről ennyi. A téma lezárva. A továbbiakban nem érdekel ez az egész.

chaosg1rl (törölt) 2008.02.11. 11:24:35

Bálint nem felejtettél el valamit? megbeszéltük!!!
süti beállítások módosítása