HTML

Valentino's

Nos, szeretnék elmesélni vicces történeteket(ugyanis mindig történig velem valami fasság),szeretnék majd kitérni pár fontos témára ami elég sok embert érint, s nem utolsó sorban szót ejteni emberekről akik emberileg megfelelnek egy féregnek... Elöljáróban ennyit.

Friss topikok

  • DonJak: Néha az akarat nagyobb úr,mint amit a test elbír! ;) Ha legközelebb ilyen lesz, próbáld ki a meleg... (2013.01.19. 19:57) Baleset
  • ValentiNo! (törölt): El kell hogy keserítselek. Mindegy hogy mennyire próbálsz okoskodni, hülye maradsz. Látom elemiben... (2008.04.11. 01:53) A lényeg tömören!
  • ValentiNo! (törölt): És ha az vagyok akkor mivan? A cigányok is rasszisták. Ugyanúgy utálnak minket, mint ahogy mi őket... (2008.03.16. 14:23) Cigánybűnözés
  • chaosg1rl (törölt): Bálint nem felejtettél el valamit? megbeszéltük!!! (2008.02.11. 11:24) A média

Linkblog

Baleset

2008.02.12. 22:00 ValentiNo! (törölt)

Megtörtént velem az, amire nagyon nem vágytam. Sikerült lesérülnöm a kondiban felhúzás közben. Kicsit mohó voltam, 100 kilóba még belehúztam ötször, gondoltam pakolok még rá egy kicsit. Bár ne tettem volna. 110-nél becsípődött a derekam. A gáz azzal volt, hogy nem tudtam eldobni a súlyt, mert hevederrel csináltam a gyakorlatot, ami ezt nem teszi lehetővé, úgyhogy muszáj voltam a "letenni"(habár, ha eldobtam volna a cuccost akkor meg páros lábbal rúgtak volna ki a teremből, mert akkorát szóltak volna azok a régi, oldschool, vas tárcsák). Na pont ekkor ment szét valami. Kurvára fájt. Fél óra volt mire felöltöztem. Hálistennek Pityu, az ex lakótársunk is ott volt, úgyhogy segített összepakolni. Hazamentem nagy nehezen, aztán kenegettem a fájó területet Flectorral, bár nem sokat ért. Lehet szégyen, de bizony amikor fel kellett kelnem az ágyból volt úgy hogy bekönnyeztem. Felhívtam az edzőmet Évit, s elmondtam neki hogy gáz van. Még aznap feljött, s adott egy gyulladás- és fájdalomcsillapító szurit. Szerencsére hatott, úgyhogy mostmár nagyjából tudok mozogni. Mindenesetre egy hétig hanyagolom az edzést(a felhúzást, guggolást és egyéb derék hangsúlyos gyakorlatokat min 2-3 hétig), aztán szépen fokozatosan növelem a súlyokat.

Egy dologra viszont jó volt ez az eset. Megint kiderült az, hogy kikre számíthat az ember ha bajban van. Aznap elég sok ember megfordult nálunk. Közülük csak lakótársam barátnője ájánlotta fel a segítségét, illetve másnap barátnőm jött fel segíteni s ápolni(hálás köszönet nekik ezúton is). Erről ennyit...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valentinooo.blog.hu/api/trackback/id/tr61336926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonJak 2013.01.19. 19:57:37

Néha az akarat nagyobb úr,mint amit a test elbír! ;) Ha legközelebb ilyen lesz, próbáld ki a melegítős derékövet,amit a gyógyszertárban találhatsz termacare néven.kicsit kellemesebb,csak mint a szuri :)
süti beállítások módosítása