HTML

Valentino's

Nos, szeretnék elmesélni vicces történeteket(ugyanis mindig történig velem valami fasság),szeretnék majd kitérni pár fontos témára ami elég sok embert érint, s nem utolsó sorban szót ejteni emberekről akik emberileg megfelelnek egy féregnek... Elöljáróban ennyit.

Friss topikok

  • DonJak: Néha az akarat nagyobb úr,mint amit a test elbír! ;) Ha legközelebb ilyen lesz, próbáld ki a meleg... (2013.01.19. 19:57) Baleset
  • ValentiNo! (törölt): El kell hogy keserítselek. Mindegy hogy mennyire próbálsz okoskodni, hülye maradsz. Látom elemiben... (2008.04.11. 01:53) A lényeg tömören!
  • ValentiNo! (törölt): És ha az vagyok akkor mivan? A cigányok is rasszisták. Ugyanúgy utálnak minket, mint ahogy mi őket... (2008.03.16. 14:23) Cigánybűnözés
  • chaosg1rl (törölt): Bálint nem felejtettél el valamit? megbeszéltük!!! (2008.02.11. 11:24) A média

Linkblog

Az igazság ára

2008.04.11. 01:15 ValentiNo! (törölt)

  Épp most néztem bele a Tv2 csodálatos műsorába, az Igazság árába. Hirtelen a lakótársaim a tv köré gyűltek, így hát odamentem én is, megnéztem mi ez a nagy felhajtás, miért lett hirtelen csend. Épp egy szemet gyönyörködtető vén k*rva volt a képernyőn, aki inkább egy transzvesztitára hasonlított. A halál izgalmas kérdés - ami miatt be lettem kussoltatva - így hangzott: Önnek van-e saját vibrátora?

   Igazából nem tudom szavakba önteni azt, ami átfutott rajtam. Elgondolkodtam azon, hogy ma Magyarországon tényleg erre van igény?(nyilván, hiszen akkor nem lennének ilyen műsorok) Bemegy egy ember, aki lejáratja magát ország-világ előtt, s ezért még pénzt is kap, sőt, még meg is tapsolják? Hát valami egészen elképesztő. Ha az ember leül este a tv elé, és netán ki akar kicsit kapcsolódni akkor ezt a szennyet kell néznie? Köszönöm szépen, én ebből a sz*rból nem kérek. Tiszta szívemből sajnálom azokat, akiket ez a műsor leköt. Azon szintén elkezdtem agyalni, hogy Jakupcsek - aki eddig relatíve értelmes műsorokat vezetett - hogy vállalhatta el ezt a munkát. Értem én, hogy a pénz nagyúr, de szerintem nincs ő olyan helyzetben, hogy erre rászoruljon. Az imidzsén pedig nem kevesett csorbított ez a húzásra, legalábbis szerintem.

   Kivesézhetnék mégtöbb "értelmes" műsort, például a Maunika show-t, a Győzike show-t vagy éppen a Sexy vagy Nem-et, s nem utolsó sorban mindenki Barátok Köztjét(amit mellesleg napi circa 2 millió ember néz meg, no comment) de szerintem fölösleges. Egy kaptafára készül mindegyik. A lényeg ugyanaz, legyen az sorozat vagy talk show vagy bármi más! A kulcsszó: Népbutítás!

  Azok a csatornák, akik még rendelkeznek annyi kurázsival, hogy ki mernek állni az értelmes emberkért, felkészülhetnek a jelképes roló lehúzására, hacsak nem állnak be a birkák közé, s kezdik el vetíteni a szarabbnál szarabb dolgokat. Nevetséges hogy ilyen műsorokat kell hogy sugározzon a legtöbb csatorna ahhoz, hogy némi nézettségre szert tegyen. Ez ma Magyarország!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valentinooo.blog.hu/api/trackback/id/tr95420685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása