HTML

Valentino's

Nos, szeretnék elmesélni vicces történeteket(ugyanis mindig történig velem valami fasság),szeretnék majd kitérni pár fontos témára ami elég sok embert érint, s nem utolsó sorban szót ejteni emberekről akik emberileg megfelelnek egy féregnek... Elöljáróban ennyit.

Friss topikok

  • DonJak: Néha az akarat nagyobb úr,mint amit a test elbír! ;) Ha legközelebb ilyen lesz, próbáld ki a meleg... (2013.01.19. 19:57) Baleset
  • ValentiNo! (törölt): El kell hogy keserítselek. Mindegy hogy mennyire próbálsz okoskodni, hülye maradsz. Látom elemiben... (2008.04.11. 01:53) A lényeg tömören!
  • ValentiNo! (törölt): És ha az vagyok akkor mivan? A cigányok is rasszisták. Ugyanúgy utálnak minket, mint ahogy mi őket... (2008.03.16. 14:23) Cigánybűnözés
  • chaosg1rl (törölt): Bálint nem felejtettél el valamit? megbeszéltük!!! (2008.02.11. 11:24) A média

Linkblog

Igyatok vééért :)

2008.05.10. 17:26 ValentiNo! (törölt)

  Az egyik táplálék kiegészítő cég (direkt nem írok ide nevet, még a végén jön a büntetés a reklám miatt^^) nemrég kifejlesztett egy új terméket, a Hot Blood-ot, ami korszakalkotó a kategóriájában. Sejt energizáló, bedurranás fokozó, regenerációt-koncentrációt elősegítő, erőmaximalizáló...stb. Jól hangzik, ugye? Edzés előtt fél órával kell benyomni, vízzel. Neten szinte 10 emberből 9 agyon dicsérte, úgyhogy nekem is felkeltette az érdeklődésemet. Az elején azt hittem, hogy kamu az egész, szimpla reklámfogás. Vettem hát három zacsival, 300Ft/db. Rohantam is haza kipróbálni. Zacskó feltép, cucc a shakerbe, 4 deci víz rá, ráz-ráz, majd arcba betolás. Az íze guarana-s vagy milyen. Nekem bejött, igazából olyan meghatározhatatlan az íze. Kicsit eper, kicsit málna. Talán valahol a kettő között. Szóval betermeltem gyorsan, pár perc múlva már kezdtem érezni, hogy egyre jobban pörgök. Éreztem, ahogy a forró vér szétáramlik a testemben. Minden porcikám égett a vágytól, hogy széttépje a vasakat. Gyorsan le is szaladtam a kondiba. Átvedlettem, bemelegítettem, majd nekiláttam a munkasorozatoknak. Az edzés első 10 perce alatt rá kellett hogy jöjjek, hogy egyáltalán nem átverés ez a formula. Nem hazudok, ha azt mondom, hogy ez volt életem egyik legbrutálabb edzése. Megnő az erőd, ergo nagyobb súllyal vagy képes dolgozni,a regenerációs idő iszonyat módon lecsökken a sorozatok között, a bedurranás(izmok vérrel való telepumpálása, ami kőkeménnyé teszi őket)embertelen határokat súrol. Lepörgettem a karedzést 45 perc alatt, máskor ez inkább egy óra szokott lenni. Csak zárójelben jegyezném meg, hogy két nap alatt sikerült 5 órát aludnom, köszönhetően a vizsgáknak. Úgyhogy nyugodtan elmondható hogy nem voltam friss. Elképzelni sem merem, hogy milyen hatást váltana ki belőlem, ha üde és friss lennék :D Egy szóval: BRUTALITÁS!!!

Az edzés végén az eredmény megdöbbentett. A karom szerintem legalább 5cm-rel volt nagyobb, hála a bedurranás fokozóknak. Az erek is jobban kilátszottak. Kurvajó. Már előre félek a holnapi a lábazástól. Eléggé taccsgyanús lesz szerintem :D De a jövő heti vállazás se lesz kutya, remélem nem fog szétszakadni a bőd a vállamon. A bal oldalit már sikerült szétcseszni.        

Aki szeret gyúrni, s egy komplex, sokoldalú formulát akar vásárolni, annak ajánlom a Hot Blood-ot. Nem fog elmaradni az eredmény!

Ahogy Vörös Zoli mondotta, igyatok VÉRT!;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valentinooo.blog.hu/api/trackback/id/tr30462759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása